Shop Mobile More Submit  Join Login
Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon by gold94chica Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon by gold94chica
It's been forever since I did one of these! Trying to get back to normal here lol

Something scared poor Freddy! Withered Balloon Boy/Girl Intensifies! (Chat Icon) 


I was going to do it, but then I wasn't.... but then it was requested by :iconmilenapazfreitas:, so here it is lol.

Taken from :icondr-dash:'s video here:

www.youtube.com/watch?v=gpiswj…


Full size GIF here!

Scared Cute Mini Freddy GIF by gold94chica 


Also, check out this adorable art, also inspired by this part of the video :)

Mini Freddy by NinjaKRockie5652


RIP to the following icons no longer on the main list anymore :( :

Kawaii Bonnie Cute Chat Icon CHICA INTENSIFIES chat icon WOOOOO Bumper Cars! (Bonnie Chat Icon) Dancing Foxy Chat Icon Bonnie Bruh Chat Icon Chica's Nope Door Chat Icon Foxy is a Boss (Chat Icon) Chica 'Wasted' Chat Icon Thomas the Tank Engine Chat Icon Foxy MLG Chat Icon Chica Eyebrows Chat Emoticon Foxy Spotted some Booty... (chat icon) Sad Foxy Chat Icon Foxy Five Nights at Freddy's Chat Icon

...animation bonnie chica foxy freddy gif photoshop fnaf 5naf fnaf2 5naf2 fnaf3 5naf3 fivenightsatfreddys five_nights_at_freddys shock surprise nope nopenopenopenope omg wow cannotunsee mustunsee unsee seen scared no five nights at freddy's freddys howaboutno gold94chica gmod sfm sourcefilmmaker sfmsourcefilmmaker abandon jump bail bailout run runaway
Add a Comment:
 
:icon707fangirl:
707Fangirl Featured By Owner 6 days ago
My reaction when there's school tomorrow after the break... (Put me out of my misery)
Reply
:iconjacksepticeyelover25:
jacksepticeyelover25 Featured By Owner Dec 13, 2016  Student Writer
When someone put Jacksepticeye on! Im litterlay disappear.
Reply
:icongold94chica:
gold94chica Featured By Owner Dec 14, 2016  Hobbyist Digital Artist
You run away from JSE?
Reply
:iconjacksepticeyelover25:
jacksepticeyelover25 Featured By Owner Dec 14, 2016  Student Writer
No I run TOWARDS tge one who puts him on his/hers PC
Reply
:icongold94chica:
gold94chica Featured By Owner Dec 14, 2016  Hobbyist Digital Artist
lol i thought you had to mean it like that, telling by your name and icon.  But Freddy is running AWAY, not towards in this icon  :P
Reply
:iconjacksepticeyelover25:
jacksepticeyelover25 Featured By Owner Dec 14, 2016  Student Writer
Ooooooh! I get it! Sorry. ^-^"
Reply
:icon0meganuk3exe:
0megaNuk3EXE Featured By Owner Sep 27, 2016  Student Artist
when i hear steven universe come on i LITERALLY DISAPEAR!
Reply
:iconjointhehack:
JoinTheHack Featured By Owner Sep 23, 2016
When you have a test at school.
Reply
:iconnkong775:
Nkong775 Featured By Owner Aug 27, 2016  Student Artist
Lol! I like Freddy's face...XD
Reply
:iconfnafperson987:
FNAFPerson987 Featured By Owner Aug 23, 2016
Me: Teacher can I go to the bathroom?
Teacher: Yes Bonnie is a Boss (Chat Icon) 
Me: OK THEN THANK YOU BYE Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon 
Reply
:iconmarktreekangaroo:
marktreekangaroo Featured By Owner Aug 11, 2016
what scared him
Reply
:iconsilverchrome7777:
SilverChrome7777 Featured By Owner May 14, 2016  Hobbyist General Artist
When I Watch DHMIS Bored Foxy is Bored (Chat Icon) 

But When I Watch Salad Fingers Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon 
Reply
:iconberkarts:
BerkArts Featured By Owner Apr 30, 2016  Hobbyist Digital Artist
DEMONIC INTENSIFIES 
Reply
:iconcupcakecusater219224:
cupcakecusater219224 Featured By Owner Apr 6, 2016  Hobbyist Traditional Artist
he found out that bonnie was pregnet
Reply
:icondharms1:
dharms1 Featured By Owner Feb 1, 2016
XD he' like. NOPE!!!!!!!
Reply
:iconrealwillowdiamond:
RealWillowDiamond Featured By Owner Edited Nov 2, 2015  Student Interface Designer
Mike Schmid dance Mike Schmidt Free lick IconScared Cute Mini-Freddy Chat Icon 
Reply
:iconxzr3dg4m3rxz:
XZR3DG4M3RXZ Featured By Owner Sep 24, 2015
lol
Reply
:iconani2006:
Ani2006 Featured By Owner Aug 5, 2015  Student
AAHH BYE I GOTTA GO PEE 
XD
Reply
:icongold94chica:
gold94chica Featured By Owner Aug 5, 2015  Hobbyist Digital Artist
lol
Reply
:iconani2006:
Ani2006 Featured By Owner Aug 16, 2015  Student
Foxy : Aye Bonnie!
Bonnie : Yeah, Foxy?
Foxy : Here smoke some weed.
Bonnie : No!
Foxy : I SAID SMOKE IT Foxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat IconFoxy Five Nights at Freddy's Chat Icon WEEEEEEEEEEEEEED
Reply
:iconcombine-artiest122:
Combine-Artiest122 Featured By Owner Aug 3, 2015  Hobbyist Filmographer
spring trap: Springtrap is Watching You (Chat Icon)
me:Free Scared Purple Guy Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Chica's Nope Door Chat Icon Freddy's Nope Chat Icon 
Reply
:iconcombine-artiest122:
Combine-Artiest122 Featured By Owner Aug 3, 2015  Hobbyist Filmographer
:thumb518221091:
Reply
:iconklhmanglelover:
klhmanglelover Featured By Owner Jun 30, 2015
if instant of is >_<
Reply
:iconklhmanglelover:
klhmanglelover Featured By Owner Jun 30, 2015
post this is u hate spamingSpam-in-a-Box: NOOO Spam-in-a-Box: SPAMMM 


ok? ok!Spam-in-a-Box: Luff333 
Reply
:iconvlllager:
VlLLAGER Featured By Owner Jul 2, 2015  Student Artist
This isn't Tumblr sorry
also no one likes these
they're pretty much spam
Reply
:iconklhmanglelover:
klhmanglelover Featured By Owner Jul 3, 2015
WHAT THE FUCKFreddy's Nope Chat Icon Chica's Nope Door Chat Icon Bonnie's NOPE Face  (Chat Icon) Not the Booty Foxy Was Looking For(Nope Chat Icon) :nope: CHICA INTENSIFIES chat icon Foxy Intensifies Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Nope Nope Balloon Boy wut r u doing, plz stop now(Chat Icon) Foxy Can't Cook (Chat Icon) Chica has Gone Insane (Chat Icon) 
Reply
:iconvlllager:
VlLLAGER Featured By Owner Jul 3, 2015  Student Artist
No seriously no one does that
it's just spam I'm sorry
Reply
:iconklhmanglelover:
klhmanglelover Featured By Owner Jul 3, 2015
ok
Reply
:iconklhmanglelover:
klhmanglelover Featured By Owner Jun 30, 2015
*turns black eyes* You gonna run like this!Five Nights At Freddy's 3 - Phantom Mangle Icon





You if im gonna jumpscare you in real life:Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon 
Reply
:iconblusquib:
blusquib Featured By Owner Jun 18, 2015  Hobbyist General Artist
imms use this as icon
Reply
:iconpsychokittywolf:
Psychokittywolf Featured By Owner Jun 14, 2015  Hobbyist Digital Artist
My reaction to bonnie the bunny x markiplier
Reply
:icongold94chica:
gold94chica Featured By Owner Jun 14, 2015  Hobbyist Digital Artist
lol
Reply
:iconpsychokittywolf:
Psychokittywolf Featured By Owner Jun 14, 2015  Hobbyist Digital Artist
Do you agree? BTW nice icon^^
Reply
:icongold94chica:
gold94chica Featured By Owner Jun 15, 2015  Hobbyist Digital Artist
Thanks, made it myself from scratch.
Reply
:iconpsychokittywolf:
Psychokittywolf Featured By Owner Jun 15, 2015  Hobbyist Digital Artist
Awesome *high five*
Reply
:icongold94chica:
gold94chica Featured By Owner Jun 15, 2015  Hobbyist Digital Artist
awwww yeahhhh
Reply
:iconatomic-the-hedgehog:
Atomic-The-Hedgehog Featured By Owner May 21, 2015  Student Writer
Run bitch! RUUUUUUUUNN!!
Reply
:iconscribblemasterer:
ScribbleMasterer Featured By Owner May 19, 2015
Freddy:  Freddy's Nope Chat IconFreddy is .... Twerking? (Chat Icon)Freddy Facepalm Chat IconFreddy's Nose Boop (Chat Icon)Scared Cute Mini-Freddy Chat IconDeal With It (Freddy Chat Icon)Freddy Laughing Chat IconBoop!  I Got Your Nose!  (Chat Icon)WUT U SAY ABOUT ME MUM M8?  (Chat Icon)Sad Freddy is Sad (Chat Icon)Freddy Does Not Approve (Chat Icon)Freddy is So Sorry (Chat Icon)Free FNAF2 Freddy Cake Icon
Bonnie: Kawaii Bonnie Cute Chat IconWOOOOO Bumper Cars! (Bonnie Chat Icon)Bonnie Bruh Chat IconBox of Kawaii Bonnie Overload!! (Chat Icon)Cute Baby Bonzi Bonnie Chat IconBonnie's NOPE Face  (Chat Icon)Bonnie Gagnam Style lol (Chat Icon)Ohai There Bonnie Cutie!! (Chat Icon)Bonnie is a Boss (Chat Icon)All Aboard the Bonnie Train! (Chat Icon)Bonnie is Transfixed (Chat Icon)Bonnie Facepalm Chat IconFree Bonnie IconBonnie's Slow Jam (Chat Icon)Bonnie got kicked in the balls! [FNAF GIF]Bonnie's Epic Guitar Solo (Chat Icon)Bonnie Loses His Face (Chat Icon)
Chica: CHICA INTENSIFIES chat iconChica's Nope Door Chat IconChica's Pizza Withdraw (Chat Icon)Chica's Happy Dance (Chat Icon)Chica has Gone Insane (Chat Icon)Chica is a Boss (Chat Icon)Chica does the Chicken Dance! (Chat Icon)Chica Eyebrows Chat EmoticonChica Wakes up in Pizza Heaven (Chat Icon)Chica's Wiggle Dance (Chat Icon)Let Me Sing You The Song Of My People! (Chat Icon)Ohai Guise (Chat Icon)Chica's New Method (Chat Icon)Chica's Eybrows V.2 (Chat Icon)Chica's Euphoric Pizza Experience (Chat Icon)Chica's Exercise Dance (Chat Icon)Chica's Seductive Gaze (Chat Icon)Free Chica IconYou Broke Chica's Heart (Chat Icon)Chica's Angry Face (Chat Icon)Haters Gonna Hate (Chica Chat Icon)Chica WANTS PIZZA!Gold94Chica Icon
Foxy:Swiggity Swooty, Foxy's Comin 4 Booty (Chat Icon)Foxy Intensifies Chat IconDancing Foxy Chat IconCute Foxy Plushie Chat IconFoxy Dancing the Hustle! (Chat Icon)Not the Booty Foxy Was Looking For(Nope Chat Icon)Foxy's MLG Victory Dance (Chat Icon)WHO'S A CUTE WIDDLE PIRATE FOX? (Chat Icon)Foxy is a Boss (Chat Icon)You Broke Foxy's Heart (Chat Icon)Foxy's Booty Dance (Chat Icon)Foxy's Booty Overload (Chat Icon)Another Foxy Chat Icon because why notFoxy Can't Cook (Chat Icon)U WOT M8?  (Foxy Chat Icon)Fabulous Foxy Chat IconFoxy's Puppy Kisses (Chat Icon)Sad Foxy Animated Chat IconFoxy Spotted some Booty... (chat icon)Draw Foxy like one of your French Girls (chat iconFoxy Cuddles his Plushie (Chat Icon)Who Wants a Foxy Hug??? (Chat Icon)Foxy Got Caught Looking for 'Booty' (Chat Icon)Foxy's Hatching a Plan (Chat Icon)Ohai There (Slightly Annoyed Foxy Chat Icon)Foxy MLG Chat IconFree Foxy IconFoxy Approves (Chat Icon)WHO'S A GOOD BOY?!?! (Foxy Chat Icon)Bored Foxy is Bored (Chat Icon)Free FNAF2 Foxy IconSad Foxy Chat Icon
Reply
:iconcommanderindian:
CommanderIndian Featured By Owner May 17, 2015
Poor Freddy :( I wonder what scared him? Balloon Boy's Coming for that booty(batteries) Balloon Boy's Coming for that booty(batteries) Balloon Boy's Coming for that booty(batteries) Balloon Boy's Coming for that booty(batteries) Balloon Boy's Coming for that booty(batteries) Balloon Boy's Coming for that booty(batteries) Balloon Boy's Coming for that booty(batteries) Balloon Boy's Derpy Face Balloon Boy's Derpy Face Balloon Boy's Derpy Face Balloon Boy's Derpy Face Balloon Boy wut r u doing, plz stop now(Chat Icon) Balloon Boy wut r u doing, plz stop now(Chat Icon) Balloon Boy wut r u doing, plz stop now(Chat Icon) Withered Balloon Boy/Girl Intensifies! (Chat Icon) Withered Balloon Boy/Girl Intensifies! (Chat Icon) Withered Balloon Boy/Girl Intensifies! (Chat Icon)  But wait! BALLOON BOY IS THE ILLUMINATI!!1!11! (chat icon) CHICA INTENSIFIES chat icon CHICA INTENSIFIES chat icon Foxy Intensifies Chat Icon Foxy Intensifies Chat Icon :shocked: :shocked: Freddy's Nope Chat Icon Freddy's Nope Chat Icon Freddy's Nope Chat Icon Freddy's Nope Chat Icon Bonnie's NOPE Face  (Chat Icon) Bonnie's NOPE Face  (Chat Icon) Bonnie's NOPE Face  (Chat Icon) Bonnie's NOPE Face  (Chat Icon) Chica's Nope Door Chat Icon Chica's Nope Door Chat Icon Chica's Nope Door Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Not the Booty Foxy Was Looking For(Nope Chat Icon) Not the Booty Foxy Was Looking For(Nope Chat Icon) Not the Booty Foxy Was Looking For(Nope Chat Icon) Shock Emote Shock Emote Shock Emote Shocked Shocked FnaF Icon - Vincent (Shocked/Suprised) FnaF Icon - Vincent (Shocked/Suprised) Sherlock - Moriarty Shocked Sherlock - Moriarty Shocked Bonnie Loses His Face (Chat Icon) Bonnie Loses His Face (Chat Icon) Bonnie Loses His Face (Chat Icon) OHGAWDNO. WHY WOULD YOU DO THAT! What What What FNAF - Chica when she burns her pizza FNAF - Chica when she burns her pizza FNAF - Chica when she burns her pizza FNAF - Chica when she burns her pizza FNAF - Chica when she burns her pizza Shocked Chanyeol Shocked Chanyeol Shocked Chanyeol Shocked Chanyeol Whaaa Sparklez Whaaa Sparklez HAV - H.G. Wells 2 HAV - H.G. Wells 2 HAV - H.G. Wells 2 Tom Shock 2 Tom Shock 2 Tom Shock 2 
Reply
:iconmlgfoxy37:
mlgfoxy37 Featured By Owner May 15, 2015
hey how do you get pictures on tablet
Reply
:icongold94chica:
gold94chica Featured By Owner May 15, 2015  Hobbyist Digital Artist
doesn't work on mobile version
Reply
:iconmlgfoxy37:
mlgfoxy37 Featured By Owner May 16, 2015
Poop
Reply
:iconmlgfoxy37:
mlgfoxy37 Featured By Owner May 15, 2015
this is freddys reaction to five nights in anime
Reply
:iconyay1643645br:
Yay1643645BR Featured By Owner May 2, 2015
Foxy's Booty Dance (Chat Icon) Fainting Toy Freddy Chat Icon Another Foxy Chat Icon because why not Swag-trap the pimp-daddy Dancing Foxy Chat Icon Foxy Spotted some Booty... (chat icon) Freddy is .... Twerking? (Chat Icon) To the Gold Mobile! Haters Gonna Hate (Chica Chat Icon) Foxy Dancing the Hustle! (Chat Icon) Swiggity Swooty, Foxy's Comin 4 Booty (Chat Icon) Bonnie Bruh Chat Icon CHICA INTENSIFIES chat icon Golden Bonnie Emoticon (FNAF 3) FNAF 3: Springtrap Icon Freddy's Nose Boop (Chat Icon) Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon Freddy Hue-bear Freddy Laughing Chat Icon Chica's New Method (Chat Icon) Foxy Cuddles his Plushie (Chat Icon) Freddy Does Not Approve (Chat Icon) Bonnie Loses His Face (Chat Icon) Chica's Seductive Gaze (Chat Icon) Please Don't Hurt Me!!! (Anti-Bullying Chat Icon) Freddy inhales the desk fan Golden nightmares Chica's Angry Face (Chat Icon) FNAF 3: Springtrap Icon 2 Springtrap inhales BB (commission) Unhappy Freddy Emoticon Freddy Fusebear WOOOOO Bumper Cars! (Bonnie Chat Icon) WHO'S A CUTE WIDDLE PIRATE FOX? (Chat Icon) Cute Foxy and Bonnie Chat Icon Foxy's MLG Victory Dance (Chat Icon) Foxy's MLG Victory Dance (Chat Icon)All Aboard the Bonnie Train! (Chat Icon) U WOT M8?  (Foxy Chat Icon) Chica's Wiggle Dance (Chat Icon) Balloon Boy wut r u doing, plz stop now(Chat Icon) Chica and Foxy (Chat Icon) Emoticon: Screw da police You Broke Chica's Heart (Chat Icon) Springtrap is Watching You (Chat Icon) Springtrap is Watching You (Chat Icon) Springtrap is Watching You (Chat Icon) Springtrap is Watching You (Chat Icon) Springtrap is Watching You (Chat Icon) 
Reply
:iconstartailartykitty:
StarTailArtyKitty Featured By Owner Apr 26, 2015  Hobbyist Artist
I think SpringTrap scared him or the awesome wwe fighter the UnderTaker
Reply
:iconsonicboy100:
SonicBoy100 Featured By Owner Apr 25, 2015  Professional General Artist
He's like, "RUN, BITCH! RUUUUUUUUNNN!!11!1!
Reply
:iconartmaster567:
Artmaster567 Featured By Owner Apr 24, 2015
*Pulls out shotgun* Fuck this crap!
Reply
:iconomegas-007:
Omegas-007 Featured By Owner Apr 14, 2015  Hobbyist General Artist
Freddy:Yikes!Gotta go!
Reply
:iconstardomkerrigan02:
StardomKerrigan02 Featured By Owner Apr 11, 2015   General Artist
When Freddy sees Fandom ships Scared Cute Mini-Freddy Chat Icon 
Reply
:iconsonic5100:
Sonic5100 Featured By Owner Edited Apr 7, 2015
LOL
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 5, 2015
Image Size
49.3 KB
Resolution
50×50
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
13,054 (6 today)
Favourites
836 (who?)
Comments
231
Downloads
48
×